GAS - Populär

En kommentar
Tjena tjena! Nu sitter jag, Amanda och Evelina nere vid strömmen och lyssnar på chill musik och käkar godis. Har inte pluggat alls idag, vilket inte gör speciellt mycket. :d Idag är det tacos i skolan som lunch, bara nice. Efter skolan ska jag hem och snacka med mor min och fika med henne och hennes kompis från Stockholm som kommer till oss idag nä ska fira Valborg i Norrköping. Men förhoppningsvis så befinner jag mig i Göteborg på Valborg. Ikväll slaggar jag hos Evelina! - Det är inte lätt att vara populär, killarna vill ha mig och tjejera vill ha mig. Det är inte lätt att våra populär.
 
1 olivia lundmark:

skriven

h3h3 jag har haft videosamtal me han som sjunger refrängen :D fast de va egentligen inte de jag skulle säga .., jag skulle säga att nä kommer inte ihåg men ah hare så kul nere i götet :D