God morgon!

Kommentera
Hejhej!
Denna dagen började bra, vaknade dock vid 6 och somnade om till halv 10 ungefär. Då gick jag upp och gjorde frukost till mig och pappa, sen hämta jag hans present och sen gick jag in och sjöng för honom, hihihi. Han blev jätte glad, han fick en jätte fin stickad tröja.
Sen åt vi frukost och lite så, ringde nyss till Alexandra och väckte henne. Sen precis innan vi la på sa hon "kolla min blogg" så när jag kollade så hade hon skrivit ett jätte gulligt inlägg om mig. HIHI, tycker ni borde kolla: http://alexandrawin.devote.se.
Ska iallafall handla tills ikväll med skruttungarna sen. Ska ringa och väcka Evelina om några minuter så hon inte ligger och sover när vi kommer och hämtar henne sen.
Igår var jag iallafall med Ellen och jag köpte ett par byxor på Ikano. Sen åkte vi hem och chillade barre. 
Ska spela Wordfeud nu och sen ta på mig något annat än sov kläder.