Blir självmords benägen.

2 kommentarer
Sitter och pluggar nu då. Det går bara utför, måste få VG på det här arbetet och jag vet i fan hur jag ska lyckas med det.
Jag väntar iallafall på att Sahand ska komma hem så han kan hjälpa mig... Inte för att han kan någonting men ändå. HIHI!
Ska iallafall ta en paus när som helst och ta ett varmt bad, jag har så otroligt ont i ryggen. Synd om mig! :(

Imorgon blir det stenhårt plugg i skolan och sen ska jag dra och sola efter skolan, har inte gjort det på as länge så det ska bli skönt. Efter det ska jag träffa Sahand och det är min tur att välja film så vi får se vad det blir för något. Ska ladda ner någon snart.

Säger godnatt nu för jag vet inte ifall jag kommer skriva mer sen. Ha det bäst!

 
1 haidisblog ▲:

skriven

Hoppas du haft en rolig start på veckan! hihih :]

2 Anonym:

skriven

vem har fotat er? :D