I can't understand that you are real, do you really want me?

Kommentera
Hej, förlåt för usel bloggning. Men jag har inte orkat. Men nu orkar jag! :)

Sitter framför datorn i mitt rum och gör inte så mycket. Väntar på att klockan ska ticka lite fortare för att halv tre ska jag in till stan och möta två tjejer och sen vidare till Alexandra och planera festen på onsdag. Fest mitt i veckan, hihi.
Sen vid fyra ska vi in till stan igen och sen vidare hem till mig. Vet inte mer vad som händer.
Det är väl vad som händer idag.

Iförrgår sov Evelina här och vi lanade, haha. Hon körde Minecraft och jag körde Minecraft och Sims. Okej nördar, sen igår gjorde vi inte så mycket, drog till stan och käka en cheese.. Inte mycket mer, sen på kvällen satt jag och spela Sims från klockan 18 till 00 ungefär. Så det var därför jag inte blogga...

Ska ta och lägga in min tvätt i garderoben och sen käka någonting innan jag åker!

Förut idag.