Mina bröder

2 kommentarer


Henrik & Fredrik.

Det var någon som frågade ifall jag kunde lägga upp en bild på dom, och visst kan jag det. Här är mina två bröder, Henrik & Fredrik.
Henrik är min mammas son och Fredrik är min pappas. Dom är alltså inte släkt på något sätt utan jag och Henrik har samma mamma och jag och Fredrik har samma pappa.
Som ni ser så är dom inte ett dugg lika! ;)

 
1 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

- Vad kul att du varit med och tävlat om en Chilladress! :D Tävlingen är nu avslutad! Meddelar när vinnaren är presenterad!



Delta gärna i mina andra tävlingar också om du inte redan är med! :) (avslutas på söndag)

http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Trevlig helg!

Kram! <3

2 CARRO:

skriven

vem i din familj oså står dig allra närmast?:)

kan du inte berätta, och sen om din bästavän!

tack på förhand.