Bättre sent än aldrig.

Kommentera
Nu kommer jag slänga upp lite bilder från Gamleby. Har inte haft tiden riktigt innan. :)


Anton hade damp och spände fast Albins ben i våra säkerhetsbälten...

... Medans jag och Alexandra bara chillade.

Första man gjorde när man hade fixat sig var ju att ego-fota....

Anton satt och nördade något jävla spel 24/7 typ.

Anton och jag hade kul med bäddmadrasserna!


Jag och Albin, jag hade vart så duktig i köket så jag fick en klubba. HIHI.

Fotbolls tuneringen, målvaken bara chillar.

Alexandra blev kittlad ganska så mycket.

Aa hon ville med ego-fota sig. HIHU

Och då är man ju snygg i bakgrunden när man nyss vart på toa :PPPP

Min intarsia.

Jag fick sitta brevid Ollis på bussen hem och då ville han att jag skulle skicka hans intarsia till min fotbolls tokiga bror och fråga vem det var. SÅ vem är det Olle har gjort? ;)

Jag hade ganska tråkigt när Olle hade somnat..

 

Det var väl det! Jag tog inte så himla mycket bilder som jag gjort tidigare år. Men det är helt okej hoppas jag. ;)