Sorry for no bloging

En kommentar
Tjenis penis. Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men vet ni vad?!
Jag vaknade hos Alexandra och sedan skulle dom iväg och gymma så jag sa åt mamma att hämta mig. Så hon gjorde det. Sen när jag kom hem duschade jag och lite så. Och gissa vad jag märkte? Jo, att jag hade glömt mina favorit byxor hos Alexandra så jag lacka sönder och frågade Sahand ifall vi kunde dra dit och hämta dom. Men han tog så lång tid på sig så jag hämtade dom själv och sen vänta jag på honom i regnet i 45 minuter. A***!!! Iallafall så fick han köpa McDonalds åt mig när han väl kom. Sen drog vi hem och kollade på True Blood hela natten och hela dagen idag. Han drog vid 15-16 typ, sen dess har jag bara duschat och ska snart äta och göra om mina naglar som ser ut som skit! Kommer upp ett inlägg om det senare :*


Right now

 
1 Klara:

skriven

Tack! Det tog ett tag innan jag kunde börja prata om det men nu vill jag bara berätta och iallafall försöka få folk att sätta sig in i hur det fasktiskt är att vara sjuk... :)