Goddag

Kommentera
Hej, jag har inte bloggat något för jag har inte haft tid att sitta vid datorn! Helt ärligt.... Har iallafall vart nere i Skillingaryd hos min systeryster i några dagar och nu är jag hos pappa. Imorgon ska jag hem en sväng och sen ska jag till Alexandra för att fixa inför nyårsfirandet! Dö nice.
Har iallafall firat jul ganska många gånger, hela 5 gånger. Haha, så blir det när man har skiljda familjer.
Jag bloggar nog senare idag för snart ska jag åka in till Ikano med Ellen, måste handla en födelsedagspresent till pappa eftersom han fyller år imorgon! Sen måste jag köpa jeans och en julklapp till min fina pojke.
Saknar alla hemma jätte mycket, speciellt Alexandra, Evelina och Sahand. Har inte träffat donm på as länge, men imorgon, då smäller det, ifall ni förstår vad jag menar! ;)

Eh... Aa, just nu...