Sorry

Kommentera
Känns som att varenda inlägg jag skriver handlar om att jag ska börja blogga men att jag inte har tid eller nått? Ae javene men iallafall.

Åkte till pappa i fredags och var med Ellen och Chrille en stund på kvällen, sen åkte jag hem och kolla TV med pappa. Gick och la mig vid 23 eftersom jag skulle upp tidigt på morgonen för att alla konfirmander i hela östergötland (+ lite till) skulle till Kolmården.. Och ja, det var väl inte den roligaste av dagar. Det var kallt nästan hela dagen och jag frös jätte mycket. Så när jag kom hem igår tog jag mig ett varmt bad och en varm dusch sen åkte jag hem till min favorit och myste hela natten. Eftersom han börja jobba kl 12 så åkte jag hem då och nu är jag hemma. Ska platta håret och äta våfflor med mamma snart, sen ska vi åka och sola och sen ska jag träffa Alexandra om vädret blir bättre. :)