Tidsfördrivet

Kommentera
- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – Noway
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Absolut, jag har ju själv upplevt det.
Hur många har du varit kär i på riktigt? – En.
Är du kär just nu? – Ja!!
- Tio frågor om dig själv
Namn? – Amanda
När fyller du år? – 2 februari
Några piercingar? – 8 stycken
Vad har du på dig just nu? – Löpar tights och en stickad tröja
Vilken årstid är bäst? – SOMMAR
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna med någon jag älskar, ta det lugnt, äta en god frukost..
Vem älskar du mest på denna jorden? – Min familj, mina allrabästa och min pojkvän!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på
- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Alexandra
Vem är den roligaste av dina vänner? – Evelina, för hon är så egen värld ibland..
Vem är snyggast av dina vänner? – Kan jag väl inte välja heller!!
Vem är den du helst har filmkväll med? – Sahandiii
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Yes
Använder du wax? – Nepp
Använder du ögonskugga ?- Nepp
Använder du kajal? – Nope
Använder du hårspray? – Nope
Använder du volymspray? – Nope
Andänder du mousse? - Nepp
Använder du deodorant? – Jaaa
Använder du skinspray? – Nej
Använder du parfym? – Alltid
Använder du läppglans/läppstift? – Nepp
Använder du brunkräm? – Nästan aldrig
Använder du rouge? – Ja
Uppsatt hår eller hängande? – UPPSATT<3
Plattar/lockar du håret varje dag? – Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du har duchat ? - Haha, nej.
- KÄRLEK
Är du kär just nu? – Frågan var förut, men jaaa!
Har du kysst någon idag? – Nej :(
Har du velat ha tillbaka ett ex? – Ja, men nu skiter jag fullständigt i det.
Har du ett förhållande? – Ja <3
Är du romantisk? – Inte så värst tror jag.. Haha, fråga Sahand.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Jo, jag tror det. HAHA.
Vem sov du senast brevid? – Sahand
När fick du din första kyss? – No idea
Vad hette din senaste pojkvän ?- Han HETER Sahand.
Hur länge varade det ? - Vi har ett halvår om en vecka så 5 månader och 3 veckor.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Gamla
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – HAHA.. nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande så klart!
- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Mamma eller pappa, eller min storebror Henrik.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Ja absolut.
Vem är farligast i din familj ? - Lizzi...
Vem är coolast? – Jag, vem annars?
Har ni något husdjur? – Ja, en hund.
Vem har du mest gemensamt med? – Min storasyster Petra tror jag.
Vem står för underhållningen? – Min storebror Fredrik, HAHAH!
Roligaste kvällen med familjemedlem? – Haha finns många.
- 10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? – Städat, städat och kollat på moppe.
Har du varit glad idag? – Jodå :)
Har du varit ledsen idag? – Nja, lite... Har inte min moppe än :////
Har du gjort något bra idag? – Ja!
Vad ska du göra nu? – Äta glass med papi!!
Har du gjort något dåligt idag? – Nästan ramlat ner från ett träd när jag försökte fota toppen :(
Vad har du ätit idag? – Frukost, en köttbulle-macka, 1,5 bulle och korvstråganoff.
Är du trött nu? – Ganska
Går du i skolan? – Inte just nu, annars ja..
Har du varit i skolan idag? – NEJ!
- ANNAT
Hur mår du just nu? – Lite illa, men w/e.
Har du piercat dig? – Japp
Är du hungrig nu? – Ja :)
Vad är klockan nu just nu? – 21.49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Facebook & blogg.se
- TELEFON/MOBIL
Vad har du för mobil? – Samsung Galaxy S2
Vem ringde dig senast? – Mamma
Vem ringde du senast? – Mamma
Vem sms:a till dig senast? – Sahand
Vem sms:a du till senast? - Sahand